Visit Xolvie to read complaints and reviews, or file yours.
1
Özkan sonuçtan hiç memnun değil

Findeks Gecikme Yok Hala Gecikmeler Çıkıyor 1 Aydır Aynı Durum...

profile
Özkan
17 Temmuz 2024 19:58
484

Findeks e günlük 45 TL vermekten bıktım hayır ne zaman baksam gecikmelerim olmadığı halde 3 4 tane gecikmelerim görünüyor yaklaşık 2 3 haftadır aynı durumdayım. Kredi çekeceğim ama X bankasındaki çalışanlar Findeks de bak gecikmeler var kredi çıkmaz deyip red veriyor. Lütfen sıkıldım artık geçmiş raporlarıma bakabilirdiniz ne var ne yok buradan rapor alıyorum bıktım hala düzelmedi hep gecikme var yazıyor... Nereye şikayet edeceğim kimle iletişime geçeceğim usandırdı burası yeminle...

Gelişme
Gelişme

30 Temmuz 2024 10:54

Günlük rapor alıyorum ama ne zaman baksam hala 3 banka gecikmelerim görünüyor. Yaklaşık 2 aydır gecikmelerim yok. Yeter artık buraya şikayet etmekten yoruldum. Ne zaman ılgı duyacaksınız. Müşteri hizmetinizi arıyorum bankaya yönlendiriyor. Bankaya gidiyorum. Fındex ı ara diyor burda sorun yok diyor. Kimi nereye kime şikayet edeceğiz şaşırdım yeminle... Hiçbir bankadan gecikmelerim yok. Seneden seneye mi güncelleme yapıyorsunuz ona göre 45 45 rapor parası vereyim?

26 Temmuz 2024 23:35

10 gün oldu? Ne zaman çözüm üreteceksiniz?2 3 güne 45 TL rapor parası veriyorum kontrol etmek için. Size mi çalışıyorum ben... 1.5 2 aydır gecikmelerim yok hala 3 4 adet gecikmeler çıkıyor... Hayır benim anlamadığım 3 5 ayda ya da senede birimi güncelliyorsunuz? #fındex

25 Temmuz 2024 23:41

8 gün oldu şikayet yazalı hala ses seda yok dönüş yok. Günlük 45 TL Findeks e para vermeye devam... Yaklaşık 2AYDIR ne zaman fındex e baksam hep 3 adet gecikme sabit duruyor. Ama ortalama 2 aydır gecikmelerim yok...! Kredi kart kredi esnek hesap hepsini düzenli ödüyorum... Buraya para verip rapor almaktan bıktım artık... Gitmediğim banka kalmadı fındex e bakıyorlar gecikmeler var diyorlar bıktırdınız artık nereye şikayet edeceğiz daha biz. Bir care bulun artık güncelleme yapın gecikmelerim yok benim... Findexi arıyorum gecikme olan bankalar bize bildiri göndersin dio. Bankaya gidiyorum bizlik sıkıntı yok Findeks güncelleme yapacak diyor. Yeter artık

Özkan
Özkan
17 Temmuz 2024 21:02

Findeks müşteri hizmetini arıyorum yardımcı olmaları için. Basak hanim çıkmış bankalar bildirmek zorunda diyor. Ben gecikme olan bankaları arıyorum bankalarda diyor ki Findeks hala güncellememiş bilgileri diyor bizlik sorun yok diyor. Bak bak bak yani açıkçası diyorlar ki sen aptal gibi 45 TL rapor almaya devam et sorun düzelmez diyorlar

Özkan
Özkan
17 Temmuz 2024 21:39

2 3 hafta derken pardon Çünkü temmuz ayında gecikmelerim yok. Hala mayıs ve haziran ayinin gecikmeleri görünüyor biz keyfimizden mi günlük rapor a 45 TL veriyoruz bu neyin nesi nereye kime güveneceğiz biz

18 Temmuz 2024 08:55 (Şikayetten 12 saat sonra)
18 Temmuz 2024 13:44
Özkan
Özkan
18 Temmuz 2024 14:31

Telefon numaram aynı 24 saat açık.

19 Temmuz 2024 13:35
Özkan
Özkan
24 Temmuz 2024 15:03

Hala dönüş yok...? Çok ılgısız #fındex

profile-icon
Yorum yazabilmek için ya da .

Yorumlar

İlk yorumu sen yap

Benzer Şikayetler

1
Sinan sonuçtan hiç memnun değil

Kredi Notum Sebepsiz Düşüyor, Raporlar İçin Sürekli Ücret Alınıyor

profile
Sinan
30 Ekim 2025 21:08
2.141

profile
Muhammed
23 Ocak 2024 11:25
407

profile
02 Nisan 2024 23:07
4.283
borclarimi-zamaninda-odedigim-halde-findeks-kredi-puanim-surekli-2.pdf
borclarimi-zamaninda-odedigim-halde-findeks-kredi-puanim-surekli-1.pdf
1
Koray sonuçtan hiç memnun değil

profile
Koray
09 Kasım 2024 11:21
327
1
Büşra sonuçtan hiç memnun değil

Findeks Puanım Ödemelerin Düzenli Olmasına Rağmen Yükselmiyor

profile
Büşra
05 Ağustos 2024 21:47
5.237
Benzer Şikayet Yaz